fbpx

Były obiektywy, było słońce, była pasja. Nasz wakacyjny plener fotograficzny to dwa intensywne dni, podczas których aparat praktycznie nie odpoczywał. Spotkali się ludzie, których łączy jedno – miłość do fotografii i chęć patrzenia na świat w nieco inny sposób.

Pierwszego dnia skupiliśmy się na krajobrazie – na tym, jak zatrzymać w kadrze naturę, światło i nastrój chwili. Uczyliśmy się patrzeć uważniej, kadrować z sercem, dostrzegać to, co zwykle umyka. Pogoda dopisała, więc złota godzina pokazała swoje pełne możliwości – i każdy z uczestników wrócił z kadrem, z którego naprawdę mógł być dumny.

Drugiego dnia przyszła pora na portret w plenerze. Praca z modelem, naturalne światło, emocje – to była prawdziwa szkoła uważności. Ćwiczyliśmy, jak prowadzić osobę przed obiektywem, żeby zdjęcie było nie tylko ładne, ale też prawdziwe.

Było twórczo, ale też spokojnie. Zamiast presji – ciekawość. Zamiast pośpiechu – rozmowy, wymiana doświadczeń i inspiracji. Wszyscy zgodnie mówili, że to był czas, który pozwolił im spojrzeć na fotografię – i na siebie – z zupełnie innej perspektywy.

Dziękujemy każdemu, kto wziął udział w tym plenerze.
Za otwartość, za wspólną energię i za kadry, które przypominają, że najpiękniejsze ujęcia rodzą się wtedy, gdy naprawdę jesteśmy obecni.

 

foto 2

 

foto 3

 

foto 4

 

foto 5

 

foto 1

 

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Czytaj więcej
NIEZBĘDNY
Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawową funkcjonalność witryny. Bez tych plików cookie strona internetowa nie będzie mogła działać prawidłowo. Pomagają uczynić witrynę użyteczną, udostępniając podstawowe funkcje.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia i gromadzenia działań odwiedzających na stronie internetowej. Pliki cookies przechowują dane użytkowników i informacje o zachowaniu, co pozwala usługom reklamowym docierać do większej liczby grup odbiorców. Na podstawie zebranych informacji można także zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę użytkownika.
1. Google Analytics / Google Ads
Nazwa: _ga, _gid, _gat Cel: Śledzenie użytkowników w celu analizy ruchu na stronie i skuteczności kampanii reklamowych. Czas trwania: _ga: 2 lata _gid: 24 godziny _gat: 1 minuta Funkcja: Zbieranie danych o użytkownikach w celach analitycznych i remarketingowych, targetowanie reklam.
Accept
Decline
2. Google Ads Conversion Tracking
Nazwa: conversion, conversion_cookie Cel: Śledzenie konwersji po kliknięciu w reklamę Google Ads. Czas trwania: 30 dni. Funkcja: Pomiar skuteczności kampanii reklamowych, śledzenie działań użytkowników po kliknięciu reklamy.
Accept
Decline
3. Facebook Pixel
Nazwa: _fbp, fr Cel: Śledzenie aktywności użytkowników na stronie w celu wyświetlania spersonalizowanych reklam na Facebooku. Czas trwania: _fbp: 3 miesiące fr: 3 miesiące Funkcja: Retargetowanie reklam i analiza skuteczności kampanii na Facebooku.
Accept
Decline
ANALITYKA
Zestaw plików cookies służących do zbierania informacji i raportowania statystyk użytkowania serwisu bez personalnej identyfikacji poszczególnych osób odwiedzających Google.
1. Google Analytics / Google Ads
Nazwa: _ga, _gid, _gat Cel: Służą do śledzenia interakcji użytkowników z witryną, zbierania danych o użytkownikach i ich zachowaniach w celu analizowania ruchu i skuteczności kampanii reklamowych. Czas trwania: _ga – 2 lata, _gid – 24 godziny, _gat – 1 minuta. Funkcja: Analiza zachowań użytkowników i skuteczności kampanii reklamowych.
Accept
Decline
Zapisz