fbpx
Slide
ZAPISY NA ZAJĘCIA - rok szkolny 2024/25 - Bielsko Biała
Dołączyć możesz w każdej chwili
przeczytanie_billboard_750_100.png

To fakt niepodważalny :) bez nowoczesnej technologii, świat stanąłbym w miejscu . A jak realizacja nowoczesnych koncepcji to tylko na bazie programów , w których powstają nasze projekty. Dlatego mamy dla Was specjalną ofertę aby realizować wszelkie swoje pomysły.

 

DLACZEGO WARTO

Uczenie się projektowania gier może być wartościowe z wielu powodów, oto kilka z nich:

  1. Rozwijanie kreatywności: Projektowanie gier to kreatywny proces, który wymaga wielu pomysłów i innowacyjnego myślenia. Praca nad grą pozwala na rozwijanie zdolności do generowania pomysłów, rozwiązywania problemów i tworzenia niekonwencjonalnych rozwiązań.
  2. Tworzenie rozrywki: Gry to sposób na zapewnienie rozrywki i relaksu dla wielu ludzi. Przy projektowaniu gier możesz mieć okazję do tworzenia czegoś, co przynosi innym ludziom radość i rozrywkę.
  3. Praca w zespole: Zazwyczaj wymaga pracy w zespole, co może być wartościowe dla rozwoju umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych. Współpraca z innymi członkami zespołu, może pozwolić na rozwijanie umiejętności pracy w grupie i współpracy.
  4. Rozwijanie umiejętności technicznych: Projektowanie gier wymaga również umiejętności technicznych, takich jak programowanie, modelowanie 3D, animacja czy tworzenie interfejsów użytkownika. Uczenie się tych umiejętności może być wartościowe dla rozwoju kariery w branży technologicznej.
  5. Tworzenie doświadczeń edukacyjnych: Gry mogą być również narzędziem do tworzenia doświadczeń edukacyjnych, np. symulacji i gier szkoleniowych. Projektowanie takich gier pozwala na tworzenie narzędzi, które pomagają innym w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.

Podsumowując, uczenie się projektowania gier może być wartościowe dla rozwoju wielu umiejętności, takich jak kreatywność, umiejętności techniczne, pracy zespołowej i tworzenie wartościowych doświadczeń dla innych

 

PROGRAM NAUCZANIA

POZIOM PODSTAWOWY 

BLENDER 3D - Interfejs + podstawowe skróty klawiszowe,Wprowadzenie do modelowania, Użycie modyfikatorów, Sposoby na usprawnienie procesu modelowania , Wprowadzenie do materiałów, Korzystanie z biblioteki materiałów, Tworzenie własnych materiałów, Modelowanie na podstawie bitmap, Oświetlenie oraz HDRI, Zapoznanie z silnikami renderowania Eevee i Cycles - podstawowe ustawienia i porównanie, Generowanie statycznych ujęć, Podstawy tworzenia animacji oraz symulacji takich jak: deszcz, wiatr, grawitacja, zakrzywienia materiałów, woda,

Efektem etapu będzie wykonanie własnego modelu wraz z prostą sceną oraz wygenerowanie renderu , Wprowadzenie do animacji, Operacje na Driverach oraz animacje zależne, Fizyka maderów

UNREAL ENGINE 5 – Interfejs, Prace na domyślnych modelach, Ustawienia oświetlenia, Praca kamery, Wprowadzenie do fizyki, Użycie materiałów, Sterowanie modelem, Korzystanie z bibliotek materiałów oraz modeli, Import własnego modelu wykonanego w programie Blender 3D, Zaprojektowanie swojej pierwszej gry

DRUK 3D - Omówienie podstawowych zagadnień , Materiały - typy filamentów, Obsługa programu do przygotowania , plików do druku, Proces druku, Sposoby obróbki otrzymanych elementów

 

POZIOM ŚREDNIO ZAAWANSOWANY 

BLENDER 3D

Zapoznanie z wszystkimi dostępnymi modyfikatorami wraz z ich wielopoziomowym łączeniem, Tworzenie rozbudowanych animacji uwzględniających zależności między obiektami, Rozszerzenie zagadnień dotyczących symulacji obiektów, Przygotowanie foto realistycznych scen wraz z fizyką np. wiatr, grawitacja, Rozbudowana praca na Driverach, Tworzenie niestandardowych źródeł światła,Geometry Node – tworzenie rozbudowanych modeli oraz obszarów

UNREAL ENGINE 5 – Prace na domyślnych modelach, Ustawienia oświetlenia, Praca kamery, Wprowadzenie do fizyki, Użycie materiałów, Sterowanie modelem, Korzystanie z bibliotek materiałów oraz modeli, Import własnego modelu wykonanego w programie Blender 3D , Tworzenie Menu, Zaprojektowanie swojej pierwszej gry

 

DLA KOGO

POZIOM PODSTAWOWY - dla wszystkich od 13 ego roku życia

 

 PO SKOŃCZONYM KURSIE I SPEŁNIENIU SZEREGU WARUNKÓW UCZESTNIK OTRZYMUJE OD NAS CERYFIKAT.

 

WYMAGANIA

Własny laptop. Pomagamy również w doborze sprzętu.

 

TERMINARZ  

PLAN ZAJĘĆ BIELSKO - BiAŁA

Sobota (co 2 tygodnie)

13.30 - 16.30

 

CENNIK 

280 zł / miesiąc

2 zajęcia po 3 h  

 

ZAPISY 

Aby dokonać zapisu  należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY BIELSKO-BIAŁA

Oczywiście zapraszamy do kontaktu telefonicznego nr 728738374, celem wyjaśnienia wszelkich Państwa wątpliwości

  

ADRES ZAJĘĆ 

ul.Piastowska 7/4, BIELSKO -BIAŁA

 

Zobacz OPINIE O NAS oraz WYNIKI naszych uczniów z poprzednich lat.

 

Zapraszamy również do naszych social media na INSTAGRAMIE oraz FACEBOOKU tam możesz sprawdzić co dzieje się u nas na bieżąco.

 

DODATKOWE INFORMACJE

POMOCE NAUKOWE

Aby wspomóc proces nauczania, stworzyliśmy Panel Ucznia wraz z  pomocami dydaktycznymi tj. nagrania video wykładów, które można odtworzyć w każdej chwili  i są dostępne przez cały czas trwania kursu. O nowym wykładzie uczeń informowany jest mailowo. Dzięki temu praca dla ucznia staje się łatwiejsza.

ZAJĘCIA PRÓBNE

Nie mam u nas pojedynczych zajęć próbnych , minimalny okres to 1 miesiąc.

DOSTĘP DO PANELU UCZNIA

Każdy nowy uczeń w przeciągu miesiąca  otrzymuje od nas dostęp do PANELU UCZNIA. Wysztkie potrzebne dane do logowania otrzymają Państwo na adres email.

1 ZAJĘCIA

Na pierwsze zajęcia  należy przynieść laptopa.

PŁATNOŚĆ

Opłaty należy dokonywać do 15-ego dnia każdego miesiąca gotówką lub przelewem na konto bankowe. Na 1 zajęciach dowiadujemy się w jaki sposób chcą Państwo dokonywać płatności.

ODRABIANIE ZAJĘĆ

Jeżeli ucznia nie będzie na jakiś zajęciach nic mu nie przepada gdyż otrzymuje dostęp do  PANELU UCZNIA, gdzie czekają na niego wszystkie materiały edykacyjne, które może obejrzeć w dogodnym dla siebie czasie. Każde zajęcia są nagrywane 

ILE TRWA

Rok w rok zajęcia stacjonarne trwają zawsze od pażdziernika do końca czerwca. Rozpocząć naukę można w dowolnym momencie lecz trzeba pamiętać, że wtedy należy opłacić wykłady wcześniejsze. Terminarz jest tak skonstuowany ,że trwa równy rok. 

EGZAMINY - WERNISAŻ - CERTYFIKAT

Każdy rok szkolny kończy sie egzaminami praktycznym oraz teoretycznym. Wynik decyduje o ocenie końcowej, który wraz z certyfikatem z poszczególnych programów,rozdawany jest na uroczystym wernisażu wystawy prac uczniów.  

ORGANIZACJA PRACY

Wszelkie sprawy organizacyjne takie jak terminarz , tematy  i wiele innych publikujemy na prywatnych grupach na facebooku Każdy uczeń powinien  dołączyć do grupy, tylko tam publikujemy ważne informacje.

Linki do grupy:

3D - BIELSKO - BIAŁA - BIELSKO - BIAŁA

LICZEBNOŚĆ GRUPY

Stacjonarnie pracujemy w małych grupach od 3 do 7 osób maksymalnie.

REZYGNACJA Z ZAJĘĆ

Zrezygnować z zajęć można w dowolnym momencie, prosimy jednak o tym fakcie nas wcześniej poinformować. My również możemy wykreślić ucznia z listy jeśli nie spełnia naszych oczekiwań lub są z nim problemy wychowawcze.

background_janeky.jpeg
VOUCHER
Karta podarunkowa
Spraw prezent swoim najbliższym
background_janeky.jpeg
Szukasz ciekawej kompozycji na ścianę?
background_janeky.jpeg
Zapisz
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Czytaj więcej
NIEZBĘDNY
Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawową funkcjonalność witryny. Bez tych plików cookie strona internetowa nie będzie mogła działać prawidłowo. Pomagają uczynić witrynę użyteczną, udostępniając podstawowe funkcje.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia i gromadzenia działań odwiedzających na stronie internetowej. Pliki cookies przechowują dane użytkowników i informacje o zachowaniu, co pozwala usługom reklamowym docierać do większej liczby grup odbiorców. Na podstawie zebranych informacji można także zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę użytkownika.
1. Google Analytics / Google Ads
Nazwa: _ga, _gid, _gat Cel: Śledzenie użytkowników w celu analizy ruchu na stronie i skuteczności kampanii reklamowych. Czas trwania: _ga: 2 lata _gid: 24 godziny _gat: 1 minuta Funkcja: Zbieranie danych o użytkownikach w celach analitycznych i remarketingowych, targetowanie reklam.
Accept
Decline
2. Google Ads Conversion Tracking
Nazwa: conversion, conversion_cookie Cel: Śledzenie konwersji po kliknięciu w reklamę Google Ads. Czas trwania: 30 dni. Funkcja: Pomiar skuteczności kampanii reklamowych, śledzenie działań użytkowników po kliknięciu reklamy.
Accept
Decline
3. Facebook Pixel
Nazwa: _fbp, fr Cel: Śledzenie aktywności użytkowników na stronie w celu wyświetlania spersonalizowanych reklam na Facebooku. Czas trwania: _fbp: 3 miesiące fr: 3 miesiące Funkcja: Retargetowanie reklam i analiza skuteczności kampanii na Facebooku.
Accept
Decline
ANALITYKA
Zestaw plików cookies służących do zbierania informacji i raportowania statystyk użytkowania serwisu bez personalnej identyfikacji poszczególnych osób odwiedzających Google.
1. Google Analytics / Google Ads
Nazwa: _ga, _gid, _gat Cel: Służą do śledzenia interakcji użytkowników z witryną, zbierania danych o użytkownikach i ich zachowaniach w celu analizowania ruchu i skuteczności kampanii reklamowych. Czas trwania: _ga – 2 lata, _gid – 24 godziny, _gat – 1 minuta. Funkcja: Analiza zachowań użytkowników i skuteczności kampanii reklamowych.
Accept
Decline